De Zonnige Hoek

zaterdag 12 januari 2008

DE ONTMOETING

In een van mijn heilige dromen
Is de Heer tot mij gekomen
En ik zeg het met klem
Ik hoorde duidelijk Zijn stem
Hij zei: “je moet er eens op letten
Over weinig ben je getrouw geweest
Over veel zal ik je zetten”
“Ik”, zei ik wat bevreesd
En ik ben nog nooit zo verwonderd geweest
“Ja, gij zult mijn getuigen zijn”
Ik voelde me blij maar toch ook wel klein
“Maar zo God voor mij is, wie is er dan mij tegen”
Dit mocht ik ervaren op al mijn wegen
En toen ben ik gaan werken
In en buiten de kerken
‘k Heb duizenden brieven geschreven
In de woestijn van het leven
Velen hebben zich eraan gestoord
En door mij Zijn stem gehoord
Al werd het niet door iedereen geporteerd
Het was in het verleden al geprofeteerd
Door voorgangers uit verschillende kerken
De eenheid van de Geest was hier te merken
De Geest werkt dwars door kerkmuren heen
Samen op weg en met Hem een.

I.B.K.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage