De Zonnige Hoek

woensdag 9 september 2015

GESTOLEN GOED GEDIJT NIET

GESTOLEN GOD GEDIJT NIET

Toen ik laatst bij mijn dochter ging logeren
Was het staartje van het uitje moeilijk te verteren
Want aan het einde van mijn reis
Zag ik mijn fiets helemaal niet
Dat gaf mij toch wel een groot verdriet
En ik zeg het nu onverholen
Ze hadden mijn fijne fiets gestolen
Terwijl ik In Groningen mezelf zat op te peppen
En over Zwolle zat op te scheppen
Maar nu was het in Zwolle ook gebeurd
‘t Is toch  geen wonder dat ik daarover heb getreurd
Ik ging dus, gewoon terug met de bus

Een poosje daarna zag ik een tweedehands fiets staan
En die stond mij best aan
Want hij leek zo op mijn eigen fiets
Toch vond ik het maar niets
Want om daarvoor 200 euro neer te tellen
Nadat hij was bespoten
Kon mij toch wel begroten

Ik kocht toen bij een vertrouwde zaak een ander model
Die rijdt ook lekker begrijp dit wel
Maar toch al dat stelen geeft groot verdriet
En ik weert het zeker gestolen goed gedijt niet
Want en dit moet je weten

Vroeg of laat krijgt iedereen last van zijn eigen geweten. 

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage