De Zonnige Hoek

dinsdag 15 december 2015

ALTERNATIEVE ENGEL 2


EEN ANDERE ENGEL

Ik heb in mijn brieven veel van me afgeschreven
Zodat ik zelfs het verleden kon herbeleven
Nu is het algemeen bekend
Dat je niet alleen met het positieve wordt verwend
Je dromen zijn niet altijd heilige dromen
Daar is echt niet altijd aan te ontkomen
Toch kom je op deze manier in evenwicht
Zodat ik nu voor dit gedicht ben gezwicht
Ik heb diverse keren een klankbord gehad
Dat heb ik ervaren als een schat
En al woonde hij niet bij mij in de buurt
Hij heeft mijn brieven nooit terug gestuurd
Maar zelfs gelezen op z’n tijd
Nu dat vind ik geen kleinigheid
Want menigeen houdt niet van een negatief gedrag
Men houdt meer van opgewektheid en een lach
Maar hij kon ter plekke
Door alles heen lichtpuntjes ontdekken
En al ben ik soms een bengel

Hij was voor mij een echte engel

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage