De Zonnige Hoek

vrijdag 18 maart 2016

PROFETIEËN

JEZUS LIJDEN EN STERVEN AL VOORSPELT IN HET OUDE TESTAMENT

Vroeger heb ik op school een heleboel teksten geleerd die te maken
 hadden met het verhaal van Jezus.
Dit waren profetieën en zij stonden in het Oude testament.
Dit waren teksten die betrekking hadden op het leven van Jezus.
Ik zelf geloof dat die Bijbelse voorspellingen al vervuld zijn.
Het ging dan over Jezus geboorte, maar ook over zijn lijden aan het kruis en
Over zijn sterven Zijn  Opstanding Zijn Hemelvaart en Zijn Wederkomst.
Het laatste is nog niet in vervulling gegaan en toch mogen we daarin geloven.
Ik weet wel heel veel van de Bijbel en toch hoe meer ik mij er in verdiep
Des te meer  bemerk ik dat ik ook veel niet weet.
Het volgende artikel wil ik daarom wijden aan het Paaslam

  


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage