De Zonnige Hoek

dinsdag 12 april 2016

WAT IK HOORDE EN ZAG (1)

Wat ik hoorde en zag.

Een dominee preekte over de naastenliefde.
"En Linda" vroeg haar vader toen ze uit de kerk kwamen:
"Waar heeft de dominee over gepreekt?"
Linda (5 jaar) dacht even diep na en zei: “van mensen die wij in de goot laten liggen”.
“En welke goot denk je”, vroeg haar vader
“Ik denk van de dakgoot”.

De oppas zat met twee kleuters aan de dis. Zij ging voor in gebed.
Sharon (4 jaar) een van de kleuters wilde zelf ook nog bidden.
Maar zij had zoveel te vragen en te danken dat er haast geen einde aan kwam.
Zij besefte dit zelf kennelijk ook wel, want haar laatste woorden waren:
“God ik hoop dat U dit allemaal wel goed kunt onthouden”.

 Een collage is een liefje zonder boterbriefje.
Een collage is ook een samen-plakkend geheel.
Dat stond in mijn woordenboek

Weet ik veel.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage