De Zonnige Hoek

vrijdag 9 mei 2008

UIT MIJN KNIPSELBOEK

In de loop der jaren heb ik nogal wat kritiek moeten incasseren.

Men vond mij iemand met een Pinksterafwijking.

Dit heb ik niet altijd begrepen, maar dit kan best waar zijn.

Iedereen heeft ook niet dezelfde gaven en dezelfde roeping.

Zoals in Romeinen 12 : 4 -8 is beschreven in de Bijbel

Daarom heb ik een berichtje opgezocht uit mijn "oude knipselboek" wat ik hieronder heb vermeld.

 

VANDAAG

 

Ze zeggen God, dat ik van alles moet

Ik moet ervaringen met U hebben

en een innige band

Een diep gevoel

en weten dat al heel lang geleden

al mijn zonden mij vergeven zijn

Ik moet nog meer

wedergeboren moet ik zijn

en bekeerd

Ik moet gedoopt zijn met de Heilige Geest

en spreken in tongen

en gezichten zien

en ieder ogenblik

van dag tot dag bereid zijn

veel te grote woorden te gebruiken

Maar God, ik ken U al zolang

een stille afspraak bestaat er tussen u en mij

een soort verbond

ook zonder dat alles wat ik van mensen moet,

En we kwamen toch overeen God

dat ik zou proberen

om in alle ingebondenheid

En diep vertrouwen op Uw naam

Een mens van U te zijn

Een mens voor mensen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage