De Zonnige Hoek

zaterdag 23 mei 2015

BRANDENDE LIEFDE



BRANDENDE   LIEFDE
Deze naam is voor een plant
Wel bijzonder interessant

Ik hoorde dat zij ook is beroemd
En Maltezer kruis wordt genoemd

Dit komt ook door haar vorm en kleur
Rood als vlammen geeft zij fleur

Brandende  liefde is dit nog wel in?
Het is wel goed voor een nieuw begin

Ik mocht brandende liefde ook ervaren
En wil dit vlammenspel graag bewaren

God is Liefde  zo staat geschreven
En zo mocht ik het ook beleven

Juist in smart kwam Hij mij nader
Leerde ik Hem kennen als mijn Vader

Brandende  liefde, ik zeg het met klem
Ervaar ik in contact met Hem

Want zo lief heeft God ons leven
Dat Hij zijn Zoon ervoor wilde geven

Hoe ook de wereld tiert en woedt

God is Liefde, God is goed  



0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage