De Zonnige Hoek

zaterdag 29 augustus 2015

EIGEN WIJSHEDEN

Eigen wijsheden

Sommigen zeggen soms meer als ze zwijgen
Een ontkenning kan een bevestiging zijn

Angst heb je soms nodig om gered te worden

Een overtuiging is het product van een gevecht

Al staat men onder druk, het helderst is het geluk

Hij moet wassen. Ik moet minder worden
Is dit vandaag nog aan de orde?

Elk mens verlangt naar geborgenheid
God wil die geven op Zijn manier

Je kunt doodgezwegen en dood gepraat worden

Een mens heeft soms weinig nodig om gelukkig te worden

Een kinderhand is gauw gevuld

Ik zie soms in een glimlach van een kind
een levensteken van God

Groot ben je alleen als je durft te knielen

Fouten maken is niet moeilijk

Te erkennen is dit wel

God kent mijn diepste diep, ik kan daar niet bij

Ik moet soms wegen gaan die ik zelf nooit had gekozen

Toch ligt mijn levenslot
In handen van mijn God

De heilige Geest zoekt ruimte in ons hart
zo wordt ons hart groot voor anderen.


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage