De Zonnige Hoek

donderdag 10 september 2015

JOHANNES OP HET EILAND PATMOS

JOHANNES OP PATMOS (uit de Bijbel)

Johannes was verbannen
Als zo velen om het Evangeliewil
Van mensen verstoten
Maar van God niet
Integendeel
Visioenen kreeg hij te zien als geen ander
”Schrijf op Johannes wat je ziet”
En hij zag en schreef:
"Ik zag en zie
Zeven kandelaren in de lucht
En iemand in het midden als een Mensenzoon
Bekleed met een gewaad dat tot zijn voeten reikte
En aan de borst een gouden gordel
Als rechter van het heelal
Om te oordelen de levenden en de doden
Zeven kandelaren  als symbolen
Van de zeven gemeenten die hun licht
laten schijnen in donkere nachten  
HALLELUJA

Het Lam dat onze zonden op zich nam
Tot heiliging
“Ik zag en zie"….
En ik viel als dood voor Zijn voeten
Maar Hij zei: “Vrees niet
Ik ben de eerste en de laatste
En de levenden
Ik leef  en gij zult leven
Tot in eeuwigheid".

HALLELUJA

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage