De Zonnige Hoek

woensdag 16 december 2015

PECH ONDERWEG

PECH ONDERWEG

Ik ging naar Wijhe met de Spartamet
En vond dit echt “je van het”
Maar op de terugweg klapte mijn band
En ik had niemand “bij de hand”
Zodat ik terug naar Wijhe moest lopen
Of ik dit zou halen was te hopen
Het begon te regenen, wat een pech
Mijn goede humeur was nu wel weg
En plotseling kon ik niet verder meer
Want ik had ademnood en dat deed zeer
Ik stond stil en leunde op mijn fiets
Maar eigenlijk vond ik dit maar niets
Maar heus, ik had geen andere keus
Na een poosje stond er een auto stil
Een dame zat erin van goede wil
Zei: “Zal ik u naar de dokter brengen?”
Nee, schudde ik, die wil ik er niet in mengen
“Dan maar naar de fietsenmaker toe”
 Ik knikte, voor meer was ik te moe.
Toen de Spartamet naar de maker was gebracht
Had ik zelf ook wat meer lichaamskracht
En zei: “zet me maar bij de bushalte neer
Want nu kan ik het zelf wel weer”
Maar de dame vond dit wat te dol
En hield gewoonweg vol
Dat zij mij naar Zwolle wilde brengen
Nu daar kon ik me geen tranen voor plengen
En ik kwam tot deze conclusie tot besluit
Engelen bestaan en daarmee uit.


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage