De Zonnige Hoek

donderdag 23 juli 2009

UNIVERSEEL GELOOF?

Ja, dat willen diverse kerken graag

Maar ik zit er wel mee in mijn maag

En ik vraag het ook aan u

Kan alles dan onder dezelfde paraplu?


God heeft toch niet voor niets Zijn Zoon gegeven

Zo hebben wij toch toekomst op een eeuwig leven?

Als je deze kern niet meer accepteert

Denk je dan niet als christen  verkeerd?

 

Kun je dan nog een eenheid met christenen zijn

Je levensbeschouwing ligt dan toch op een ander terrein

En daarom, zo zie ik het thans

Is de kerkelijke wereld uit zijn balans


Maar geloof me er is nog hoop

Want ik ontwarde ook voor u de knoop

Dus geen gemene deler of iets van die aard

De waarheid zal zegevieren en is goud waard.

 

Scannen0010

ALS DE NOOD HET HOOGST IS, IS DE REDDING NABIJ

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage