De Zonnige Hoek

maandag 9 november 2009

MIJN BRIEVENSCHRIJVERIJ

Laatst belde  iemand van een bepaalde  omroep mij op om te vernemen wat ik van bepaalde programma's vond.

Naar eer en geweten heb ik geantwoord.

Ja,

u hebt ook een weblog he. En schrijft veel. Ik bevestigde dit.

Zo zei ik: hebt u daar ook kennis van genomen?

Nee, dat niet direct maar ik zie het hier op de computer staan.

Maar als wij langs komen mogen wij dan wat brieven lezen die u gestuurd heb.

Maar ik moest hen teleurstellen want brieven die ik naar diverse mensen gestuurd heb in de loop van de tijd geef ik niet bloot.

Toen dacht ik maar misschien is het leuk om enkele personen te noemen die mij berichtjes hebben gestuurd als reactie.

 

Om te beginnen het Koninklijk huis.

Redactie van Blauwbloed.

De Scriba van de P.K.N. kerk.
Gerefomeerdebond

Johan Maasbachstichting,

Wijlen Jos Brink Paul van Vliet. Mies Bouwman,

Diverse ministers van allerlei snit en soort

Diverse redacteuren van dag en weekbladen.

Tientallen predikanten en evangelisten.

Doktoren en profesoren.

Omroepen. Rechtbanken. Burgervaders. T.N.T post. Nederlandse spoorwegen. Politie. Hour of power

Broers, zusters en familieleden.

Je kunt wel zeggen dat ik reacties gekregen heb van Jan en alleman.

Het heeft mij gestimuleerd om door te gaan met schrijven.

Want een hart onder de riem hebben we toch allemaal van tijd tot tijd nodig, niet waar!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage