De Zonnige Hoek

donderdag 23 oktober 2014

DE ONTMOETING

In een van mijn dromen is de Heer bij mij gekomen

En ik zeg het met klem,ik hoorde duidelijk Zijn stem

Hij zei: je moet er duidelijk opletten

over weinig ben je getrouw geweest

over veel zal Ik je zetten

Ik wil nu wel bekennen,

dat ik er wel aan moest wennen

Ik zei ik wat bevreest

en ik ben nog nooit zo verwonderd geweest

Ja, gij zult mijn getuigen zijn

Ik voelde me blij maar ook wel klein

Maar zo God voor mij is wie is er dan mij tegen?

En dit mocht ik ervaren op al mijn wegen

En toen ben ik gaan werken

In en buiten de kerken

"k Heb breven geschreven wel een paar honderd

En sommigen keken wel verwonderd

Ze zeiden: nou Iet is ook gewoonweg van de kook

Zij geloofden niet dat het in opdracht was gebeurd

Ik heb daarover wel getreurd

En school me soms weg in de woestijn

om zo alleen met God te zijn

En toch denk ik, misschien

Hebben sommigen dit doorzien

Zij hebben door mij Zijn stem gehoord

En er zich ook aan gestoord

En wat ik verteld heb in dit gedicht

Geeft  voor mij helderheid en zicht

God laat Zijn kinderen niet in de kou staan

Verkondig het Evangelie daar komt het op aan.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage