De Zonnige Hoek

donderdag 10 april 2008

WAT IK HOORDE EN ZAG

Een collage is een liefje, zonder boterbriefje

Een collage is ook een samenplakkend geheel

Dit stond in mijn woordenboek.

Weet ik veel.

 

In een vakantiehuisje waren twee bedden van verschillende hoogte.

Een laagslaper dus en een hoogslaper.

Toen een van de gasten voor haar slaapgenoot het bed op wilde maken riep ze: "Zeg wil jij hoog slapen" kreeg zij als antwoord: "nee hoor ik heb aan één kussen genoeg".

 

Een dertienjarige jongen zat op een christelijke school. Op een keer kwam hij huilend thuis en zei: "nu ga ik nooit meer naar die rotschool, want nu zeggen ze weer dat we van de apen afstammen".

Het was ook bij de beesten af.

 

Een liefdesverklaring

Ik ga voor jou door 't vuur

Maar wordt het me te warm

Dan is het mijn laatste uur

 

Veel jongeren zijn in voor een gezond milieu, wat ook zeer terecht is.

Maar vergeten soms dat het geestelijk milieu ook verpest kan worden

Wat uit het hart komt (geestelijk miieu) heeft gevolgen voor het natuurlijk milieu

 

Ja, natuurlijk!

In een huwelijk kan het stormen

Maar na een storm kan de wind weer gaan liggen

En men zegt dan: de lucht is weer helder

We kunnen weer samen genieten van de zon.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage