De Zonnige Hoek

woensdag 16 april 2008

WAT IK HOORDE EN ZAG

In Tilburg stond een prachtige oude boom.

De boom was echter op sterven na dood, zodat men na rijp beraad besloten had om de boom te verwijderen. Toen de grote takken er waren afgezaagd werd met een kraanwagen de grote stam weggehaald. Groot was de verbazing toen er plotseling vanuit de stam een nieuwe jonge boom te voorschijn kwam.

Zou dit gebeuren, ook symbolisch op de kerk en van nu betrekking kunnen hebben? Ja, wie weet!

 

Puzzel je dit keer ook even mee?

In deze brief ontbreken woorden die een plaatsnaam vertegenwoordigen.

Om het niet te ingewikkeld te maken heb ik de provincie erbij gezet.

 

Zeg , weet je dat er veel wegen naar Rome ....(Zuid-Holland)

Ik heb een tijd de...aan de wilgen gehangen (Zuid-Holland )

Ik had met veel moeilijkheden te ... (Overijssel)

Het leven lijkt soms op een...(Gelderland)

Jullie weten dat ik van de kleur ... houd  (Drente)  

In de omgeving vind je ook veel mooie... (Drente)

Wat hebben jullie liever een groene school of een ... (Groningen)

Het getij keert weer in ons land , al gaat het over hakken en ... (Friesland)

Ik vind wat evenwicht ....fijn  (Noord-Brabant)

Het geeft mij ... (Utrecht)

Ik wens je tenslotte nog een hartelijke ...(Noord-Holland)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage