De Zonnige Hoek

woensdag 29 juli 2009

STERRECLAME

Welgezind reed ik met mijn brommer richting stad

De wind woei door mijn haren en ik dacht van alles wat

Opeens zag ik een grote brommer vlak voor mijn neus

Ik drukte op mijn rem, ik had geen andere keus

Maar door het schielijk optreden viel ik op de grond

Mijn gezicht was geschramd en flink gewond

Ook mijn kunstgebit was aan vijf stukken

Zou dit nog gelijmd kunnen worden, zou dit lukken?

De tandprotheticus keek en bracht dit exemplaar

In een paar uurtjes gewoon weer voor elkaar

Deze lijmprothese kwam mij goed te pas

Maar omdat ik aan een nieuw gebit toe was

Mocht ik daarna ook happen

En zag je me enkele weken daarna met een

nieuw gebit de winkel uitstappen

Ik kon toen weer lachen en dit zal u wel beamen

Dit was met recht een mooie sterreclame.

Scannen0009

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage