De Zonnige Hoek

zaterdag 20 februari 2010

OORLOG OF VREDE?

Daar is het laatste woord nog niet over gezegd

Ook ik heb mij er niet bij neergelegd

Want om anderen de zwarte Piet toe te spelen

Gaat mij op de duur wel wat vervelen

Is Nederland wel vrij in zijn laten en doen

Of houden we de schijn op voor het fatsoen?

Want als Nederland zich van God heeft afgekeerd

Kan het zijn dat God zich van Nederland weert

De prediking:"vrede en vrede en geen gevaar"

Is een leugen en beslist niet waar

Hoe een oorlog kan ontstaan weten we allemaal

Maar hoe te voorkomen is Bijbelse taal

Maar dit gegeven leggen velen naast zich neer

En zijn alleen met wereldse dingen in de weer

Is er nog hoop in deze dagen?

Ja, als wij het weer met Christus wagen

Hij is gekomen voor ons allemaal

Ongeacht werelddeel kleur of taal

En als wij ons willen bekeren

Kan het zijn dat God het onheil af wilt weren

God zij geprezen klinkt het dan uit alle mond

Deze lof gaat dan de hele wereld rond

En dit wonder, ik zeg het nu tot besluit

Sluit ik in deze tijd toch niet uit.

Verkondig het Evangelie met heldenmoed

Dan wordt het ook voor ons beslist weer goed.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage