De Zonnige Hoek

maandag 15 december 2014

ENGELEN OP MIJN PAD

ENGELEN OP MIJN PAD

Er is nog veel te vertellen over de Engelen in de Bijbel.
Maar ik heb beloofd dat ik ook een keer van mijn eigen
engelen ervaringen zou vertellen.

IN DE PUT UIT DE PUT

Ik had op een geven ogenblik weinig fut

En zat behoorlijk in de put

Hoe ik in de put terecht gekomen was vertel ik nu niet

Maar een ding was zeker, ‘k zat boordevol verdriet

Van oud-zeer, maar ook was ik in de rouw

Op een keer ging ik naar een kerkgebouw

En je zult het moeten geloven

Ik was van de dienst behoorlijk onderste boven

Ik werd er door aangeraakt dit keer

En het bracht mij in een andere sfeer

Ik kreeg weer teerkost voor een nieuw begin

Dit was voor mij beslist een groot gewin

De predikant heeft ook als klankbord gefungeerd

Waar ik zeer mee was vereerd

Zelfs een oude wond kreeg een pleister op de wonden

Die wond was gekomen door eigen en anderen  zonden

En toen de nood het hoogst was, was de redding nabij

Die predikant was dus een engel voor mij. 

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage