De Zonnige Hoek

dinsdag 16 december 2014

PECH ONDERWEG

 Ik ging naar Wijhe met mijn  Spartamet
En vond dit echt “je van het”

Maar op de terugweg  klapte mijn band
Ik had verder niemand bij de hand

Zodat ik terug naar Wijhe moest lopen
Of ik dat zou halen was wel te hopen

Het begon te regenen wat een pech
Mijn goede humeur was toen wel weg

En plotseling kon ik niet verder meer

Ik stond stil en leunde op mijn fiets
En eigenlijk vond ik dit maar niets

Maar heus, ik had geen andere keus

Toen stond er een auto stil
Er zat een dame in  van goede wil

Ze zei: “zal ik u naar de dokter brengen?”
“Nee, de dokter wilde ik er niet in mengen”

“Dan  maar naar de fietsenmaker toe”
Ik knikte, want voor meer was ik te moe

Toen de Spartamet  naar de maker was gebracht
Had ik zelf ook weer wat lichaamskracht

En zei: “ Zet me maar bij de bushalte neer
Dan kan ik het zelf wel weer”

Maar de dame vond dit wat te dol
En hield gewoonweg vol

Dat ze mij naar Zwolle wilde brengen
Nu daar kon ik geen tranen voor plengen

En ik kwam tot de conclusie tot besluit
Engelen bestaan en daarmee uit





0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage