De Zonnige Hoek

dinsdag 13 januari 2015

AAN ALLE SLANGENBEZWEERDERS

Sttt… praat niet over de slang
Want daarvoor ben ik een beetje bang
Want het is zo’n akelig  dier
Wat narigheid kan geven  en geen plezier

Maar we hebben niet in de gaten
Dat we de slang zo laten praten
Want twijfelen daar houdt hij van, dat dier
En als hij dat hoort kronkelt hij van plezier

Een halfje van dit en een halfje van dat
Dus eigenlijk geen van beide wat
Hij genotterd als ze niet willen kiezen
En denkt: God zal ze daardoor verliezen

Maar nu geen gesallemander  (tweeslachtigheid)
Het is het een of het ander
“Wie niet voor Mij is ,is tegen mij “zegt God
“Luister naar mij en mijn gebod”

We zullen dus moeten kiezen
Je kunt er alles mee verliezen
Maar je kunt er ook alles mee winnen
Je mag dan het Koninkrijk Gods binnen

Alles of niets, je moet kiezen in deze tijd
Voor nu en voor de Eeuwigheid


i




0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage