De Zonnige Hoek

woensdag 4 juni 2008

HET BESTE PAARD STAAT OP STAL

Veel mensen roepen tegenwoordig in koor

Godsdienstvrijheid daar ben ik voor

Volgens mij is dit een goed gegeven

Tenslotte moeten we met elkaar ook leven

En je mag best een ander respecteren

Tenslotte moesten we zelf ook veel leren

Toch zit er een addertje onder het gras

Want ik wilde wel dat het al zover was

En ik zeg het maar gelijk

't Valt soms best tegen in de praktijk

Ieder denkt zijn eigen uil een valk te zijn

Nu dat is toch niet altijd zo fijn

Want als je door de diepte ben gegaan

Is oppervlakkig denken van de baan

En vind je een bewust christen te zijn

Gewoonweg fijn

En al ben ik geen professional

Het beste paard staat soms op stal.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage