De Zonnige Hoek

vrijdag 22 augustus 2008

DROMEN ZIJN BEDROG

Het tegenovergestelde kan ook waar zijn

Maar nu kom ik even op mijn eigen droomterrein.

Ik heb nog weleens nachtmerry's, angstdromen

Van wat mij in het verleden is overkomen

 

Ik was toen flink van de kook en overspannen

En voelde mij als het ware verbannen

Mijn ervaring was zo negatief zo raar

Depressief zo noem ik dit maar

 

Mijn zelfbeeld was tot nul gedaald

Een schaduw had mij achterhaald

En de zon die zag ik nergens meer

'k Had ook geen band meer met de Heer.

 

Toen ik in een crisis een ervaring had

Die ik heb ervaren als een grote schat

Want God kéérde de bladeren van de boom

En ik kreeg weer zicht op een mooie droom

 

God was juist met mij wel blij

Ja, dat overweldigde mij 

Hij gaf mij de opdracht om te evangeliseren

Nu die opdracht wilde ik niet weren

 

Vandaar dat deze weblog is gekomen

Nu benieuwd ben naar mijn mooie dromen

En ik zeg het nu met een lach

Ik dank God, dat ik danken mag.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage