De Zonnige Hoek

maandag 19 januari 2015

EEN ZWEVEND BESTAAN.

Ik houd niet van zweven op deze aarde
‘k Wil met beide voeten  op deze aarde staan
Ik houd niet van lyrische ontboezemingen
Slechts het nuchtere trekt me aan

Zo denk ik en denken velen
In deze toch wel bedreigende tijd
Maar het nuchtere gaat soms vervelen
Vlinderleven geeft ook aantrekkelijkheid

Zo haalde ik de voeten van de grond
Ontdekte ik het ruimteloos zweven
Maar och dat duurde toch maar even
Want zwevend raakte ik zo gewond

Ik strek, als ik op de aarde ben gekomen
De handen uit, tot waar de hemel blijft
Ik lijk nu op de vele bomen
Die gedichten in de lucht beschrijft

Ja, zo wil ik op de aarde wonen
Hemel en aarde bij elkaar
Verbinding die Gods Zoon deed komen

Gods liefde wonderbaar. 

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage