De Zonnige Hoek

maandag 19 januari 2015

LUCTOR ET EMORGO (ik worstel en kom boven)



















Ik las op internet dat er een boekwerkje uitgegeven was
Met de titel "Bijbel voor ongelovigen".
Er schijnt wel belangstelling voor te zijn.
Ik kan het me voorstellen want ik kom heel wat mensen
tegen die niets van de Bijbel af weten.
En ze zeggen rustig dat zij er niet in opgevoed zijn en
het bij hen vreemd overkomt.
Zelf ben ik wel christelijk opgevoed,
Maar ik heb een tijdje gehad dat het bij mij ook wat
op een klein pitje stond  en het net was of ik opnieuw
beginnen moest. Daar om spreken beide kanten me wel aan.
Ik heb wel bijzondere belangstelling voor het kerkelijk leven.
Want behalve teleurstellingen heb ik ook bijzondere
dingen in de kerk meegemaakt wat ik heb verwoord in
gedichten met bijpassende foto's.
Wordt vervolgd:
     

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage