De Zonnige Hoek

maandag 11 januari 2010

HET HIER NU MAALS

Zo ,we staan weer met beide benen op de grond.

Maar dat het hiernamaals ook met het hiernumaals heeft te maken is buiten kijf. 
.
Onze Lieve Heer heeft soms rare kostgangers staat er in het woordenboek.
Maar soms maakt dit het leven wel boeiend en kleurrijk.

Van ieder mens kun je veel leren.
Van de een hoe je wel moet doen en van de ander hoe je het niet moet doen.
Meestal is het een combinatie gelukkig.

De  laatste jaren heb ik zo' n tien jonge mensen in de kost gehad, (niet allemaal tegelijk) met allemaal verschillende achtergronden.

Aan de ronde tafel werden uiteenlopende meningen naar voren gebracht. Maar we konden veel van elkaar leren al zaten er ettelijke generaties tussen. En de grondtoon viel me niet tegen.

 

WAT IK HOORDE EN ZAG

Ik hoorde dat Minister Plaskerk wat omroepen samen wil binden of voegen.
Zo zo, dat is een klus dacht ik bij mezelf. Want wie hoort nu bij wie?

En als de KRO en de NCRV samen gaan, gaat de paus daar dan ook mee accoord?  En blijft de EO een eenling op dit gebied?

Ja, we kunnen nog alle kanten uit in het jaar 2010.

Enfin , we zullen wel zien en houden het nieuws daarover maar in de gaten. En het volk heeft toch ook nog wat te zeggen? Of niet soms?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage